Dirt

by Infected Womb

/
  • Immediate download of 10-track album in your choice of high-quality MP3, FLAC, or just about any other format you could possibly desire.

     

  • Buy Cassette

1.
00:32
2.
01:10
3.
4.
01:38
5.
01:02
6.
7.
8.
01:34
9.
10.
00:33

about

GK#44 c&p 2011 karaoke/infected womb

credits

released 18 June 2011
GRINDCORE CINEMA presents
"Dirt"

Infected Womb is Mike Haner and his computer.
DIRT was recorded and mixed in my living room aka RUCKUS RAW STUDIOS mid May-early June 2011.

Thanks to J. Randall and Grindcore Karaoke for spreading the noise world wide, Dillbro for being the first I.W. hype man, if it wasn't for you I'd probably still be listening to shitty crust punk, Sexshit for being as sexy and shitty as possible, Curley for doing that curl thing and all you AMF cats for being mad down. Also thanks to all the people who sold me weed and blow while I was recording, pretty much everyone else can just fuck off.

Contact:
half_human.half_machine@yahoo.com
infectedwomb.bandcamp.com
hanusnoise.blogspot.com
I.W. is on twitter, facebook and all that other shit too.

tags

license

all rights reserved

feeds

feeds for this album, this artist
Track Name: Dirt
DIRT
No progress
Just make believe
We'll be back in the dirt
Don't lie to yourself
Track Name: Mierda
MIERDA
Look in the mirror
Hate yourself
Look in the mirror
Fuck yourself
Smash the looking glass
Smash your identity
Pry your third eye open wide
See past identity
Action
In action
Ambiguity
Nada
Nunka
Mierda
Track Name: Face Punching a Philosophy
FACE PUNCHING A PHILOSOPHY
Punch you in the fucking mouth
Show you about my philosophy
My approach to assholes is total domination and ego destruction
Knock you off your fucking pedestal
Snap your fucking mandible
No more pointless dribble from your stupid fucking lips
Yuppie get fucked
I'll teach you about my philosophy
Punch you in yer stupid fucking mouth
Track Name: Empty Sack
EMPTY SACK
Can't sleep right
Can't eat right
Get me some THC before I lose my fucking mind
I will kill you if you fuck up my connect
I need that QP of dank fucking cess
Keep my green right, keep my blunts tight
Get the fuck out if your weed don't look sick
I can't be fucking with no stems or no sticks
Track Name: Heal Me
HEAL ME
Negativity seeps from every pore
"why don't you look on the bright side"
"it doesn't hurt to smile"
You wouldn't know the half of it
Old wounds don't heal
Not with out treatment
I'm flying solo, lone wolf
Like I always have
You can't heal me
Heal me, heal me, heal me
Find me a healer
A regular fixer upper
A good price
Track Name: Cabinet Junkie
CABINET JUNKIE
I'm not even human anymore
Just a heap of pharmaceuticals waste
Left behind by a society that couldn't give a shit less
We'll drive ourselves into the dirt
We'll do it just because we can
Destroy everything, to know we can achieve anything
Ego absorption
Dracula lives in cyber space cable leaks
Tracing 666 all over your body in binary
It's funny
Because you know I'm there too
And I'm no different
Who the fuck are we anymore
Track Name: High School Bathroom
HIGH SCHOOL BATHROOM
You ain't shit
Your a fucking poser
You don't even know what brutality is
I doubt you've met with god like I have
You thought he was up in heaven
I bet you didn't know that god was
Made out of granules of amphetamine sulfate
He was in the bathroom with me in high school
Doing lines of poor mans coke
What do you know about living life in the fast line
You don't know shit
You fucking yuppie
Track Name: Hard White
HARD WHITE
Lyrics are dumb on this one hahaha
Track Name: Follow Through
FOLLOW THROUGH
Ive put up with your bullshit for long enough
I'm not gonna fucking deal with you anymore
Why don't you slit your wrists over it you fucking coward
I fucking hate
Why did you have to share blood with me
You fucking coward
I want nothing to fucking do with you
Fucking go through with it next time
Bitch
Track Name: No God
NO GOD
There's no god
It's all make believe
It's all fucking bullshit
You die then your dirt
I'm so sorry friend
No god
It's all make believe